Prijavite se na naše e-novice in prejmite popust 4 € pri prvem nakupu
Domov Težave pri plačilu naročila

Težave pri plačilu naročila

Sprememba načina plačila v plačilo po povzetju

V primeru zapletov znotraj plačilnega prehoda, ko vaše plačilo ni uspešno izvedeno, nas kontaktirajte, saj lahko spremenimo način plačila v plačilo po povzetju (brez dodatnih stroškov takšnega načina plačila).

Pošljite nam številko vašega naročila prek obrazca za stike in navedite vašo zahtevo.



Potrebujete dodatne informacije? Kontaktirajte nas po e-pošti ali telefonu.
Sprememba načina plačila v bančno nakazilo

V primeru zapletov znotraj plačilnega prehoda, ko vaše plačilo ni uspešno izvedeno, nam znesek naročila lahko nakažete tudi s klasičnim bančnim nakazilom.

Če želite naročilo plačati s klasičnim bančnim nakazilom, uporabite naslednje podatke za nakazilo: Citibank Europe Plc Št. TRR: SK36 8130 0000 0021 1202 0005. Kot sklic oz. referenco navedite: SI00000 in zadnje 4 številke vašega naročila. Gre za nakazilo na slovaški bančni račun, zato je potrebno izbrati opcijo nakazila v tujino.

Vaše obvestilo, da ste plačilo izvedli preko bančnega nakazila, ni potrebno. Po prejemu plačila bo naročilo poslano v obdelavo.



Potrebujete dodatne informacije? Kontaktirajte nas po e-pošti ali telefonu.
Težave pri izvedbi ali zaključku plačila

Če imate težave pri zaključku plačila oz. niste prepričani, če je bilo plačilo uspešno izvedeno, nam pišite in preverili bomo status vašega naročila. Druga možnost pa je, da nam pošljete elektronsko sporočilo, v katerem navedete, katero izmed naslednjih možnosti želite izbrati:

  1. Možnost plačila zneska naročila po povzetju: končni znesek se ne spremeni, saj vam stroška plačila po povzetju ne zaračunamo.
  2. Možnost plačila zneska naročila z nakazilom na našo številko računa: Citibank Europe Plc Št. TRR: SK36 8130 0000 0021 1202 0005. Kot sklic oz. referenco navedite: SI00000 in zadnje 4 številke vašega naročila.
  3. Če želite spletno plačilo s kartico izvesti ponovno, enostavno ustvarite novo naročilo. Sporočite pa nam, da želite, da storniramo vaše prvotno naročilo, pri katerem plačilo ni bilo uspešno izvedeno. Ob tem dopišite, da ste kreirali novo naročilo.
  4. V kolikor ste si premislili in naročila ne želite prejeti, nam to sporočite in naročilo bomo stornirali.
  5. Vsaka povratna informacija naših kupcev nam veliko pomeni, zato bomo veseli, v kolikor nam boste sporočili kakršnekoli informacije in razloge za težave pri izvedbi plačila s kartico. Na podlagi povratnih informacij s strani naših kupcev bomo lažje in hitreje odpravili morebitne težave.

Prosimo, pošljite nam številko vašega naročila prek obrazca za stike in navedite izbrano možnost.



Potrebujete dodatne informacije? Kontaktirajte nas po e-pošti ali telefonu.