Samo 29,00 € za brezplačen prevoz
Promocijska koda: GP15 za 15% popust na VSE BATERIJE in AKUMULATORJE
S kodo: OFA10 uveljavite 10% popust na VSE TV DALJINSKE UPRAVLJALNIKE iz naše ponudbe
Domov Splošni pogoji za končne potrošnike

Splošni pogoji za končne potrošnike

15. jan. 2021

S spletno trgovino EMOS upravlja podjetje EMOS SI, d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«).

ODDAJA NAROČILA

Pogoj za naročilo blaga preko spletne trgovine je vnos kontaktnih podatkov in natančnega naslova za dostavo. Po oddaji vašega naročila boste na vaš elektronski naslov prejeli obvestilo s podatki o vašem naročilu. Naročilo lahko oddate kot neregistrirani ali registrirani kupec. Za naročila oddana preko spletne trgovine velja le dostava na področju Slovenije. Naročilo je možno kreirati le na osnovi aktualne ponudbe dostopne na www.emos-si.si. 

REGISTRACIJA

Registrirani uporabniki imajo možnost pregledovanja svojih preteklih naročil, po želji jih ponudnik lahko obvešča o novostih, akcijah, razprodajah, posebnih ponudbah in aktualnih dogodkih. Registracija se izvede s kreiranjem uporabniškega računa oz. vnosom osebnih podatkov potrebnih za spletno naročanje. Za vsak nadaljnji nakup se kupec v uporabniški račun prijavi z uporabniškim imenom in geslom brez ponovnega vnosa drugih podatkov. 

INFORMACIJE O NAROČILIH

Podatek o kreiranem naročilu in njegovi vsebini prejme kupec na elektronski naslov. V kolikor artikli trenutno niso na zalogi, naročila za te artikle ni možno oddati in kup ec artikle lahko naroči, ko so ti ponovno na voljo. Za informacije o statusu naročila nas lahko pokličete na tel. št. +386 8 205 17 21 (od ponedeljka do petka med 7:00 in 15:00 uro).

STROŠKI DOSTAVE IN DOBAVNI POGOJI

Ponudnik ne določa minimalne vrednosti naročila. Za naročila v vrednosti nad 29 EUR (vključno z DDV) je pošiljanje in pakiranje brezplačno. V kolikor je znesek naročila nižji od 29,00 EUR (vključno z DDV), se kupcu zaračuna pavšalni strošek poštnine in pakiranja v vrednosti 2,90 EUR (strošek že vključuje DDV). Naročeni artikli bodo kupcu dostavljeni v roku od 2 do maks. 3 delovnih dni od prejema plačila.

PLAČILNI POGOJI

Plačilo po predračunu na račun (TRR) – plačilo z nakazilom na račun podjetja EMOS SI, d.o.o. (NOVA LJUBLJANSKA BANKA; št. TRR: SI 56 0242 6001 3756 880) po obvestilu o kreiranem naročilu, ki ga kupec prejme na elektronski naslov. Pri plačilu je potrebno navesti sklic oz. referenco: SI00000 in zadnje 4 številke naročila. Ob izbiri tega načina plačila se proces obdelave naročila in s tem tudi dostava lahko podaljšata za največ 1-2 delovna dneva, saj gre naročilo v proces obdelave šele po prejemu plačila na transakcijski račun podjetja EMOS SI, d.o.o.. Temu podaljšanju se kupec lahko izogne tako, da na mail ponudnika eshop@emos-si.si pošlje potrdilo o plačilu.

GoPay – plačilo s kreditno kartico Visa ali Mastercard –  Plačilni prehod GoPay omogoča enostavno in hitro nakupovanje. Ker je naročilo vidno takoj, je naročilo tudi hitreje odposlano. 

Plačilo po povzetju – V primeru plačila po povzetju kupec blago plača z gotovino ob prevzemu paketa. Povzetje se dodatno zaračuna v višini 1€ ne glede na višino zneska vašega naročila. Naročeno kupec plača neposredno dostavljalcu Intereurope.

Ob prejemu pošiljka kupec prejme tudi račun, ki se nahaja v paketu. Če je glede na naravo oz. karakteristike blaga potrebno, prejmete tudi navodilo za uporabo. 

CENE

Cene artiklov so maloprodajne cene in že vsebujejo DDV, ne vsebujejo pa stroškov pošiljanja. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Po teh cenah kupec dobi naročene artikle. Od trenutka naročila so vse cene in drugi pogoji veljavni in zavezujoči tako za ponudnika kot za kupca.

PROMOCIJSKA KODA

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo ponudnik objavi v skladu z namenom marketinške akcije ponudnika. Promocijske kode so na voljo le občasno in veljajo le določeno obdobje. Ponudnik tako ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.

GARANCIJSKI POGOJI IN REKLAMACIJE

Garancijski rok večine izdelkov je 2 leti od dneva nakupa. Določeni izdelki imajo lahko daljši garancijski rok (3 ali 5 let). Podatek o garancijskem roku je naveden na spletni strani v specifikacijah vsakega posameznega izdelka. 

Morebitne reklamacije rešujemo po dogovoru z vami in v skladu z obligacijskim zakonikom ter reklamacijskimi pogoji našega podjetja. V primeru reklamacije natančno izpolnite reklamacijski zapisnik ali pa nam posredujte dopis z opisom težave.

ODSTOP OD NAROČILA

Potrošnik ima pravico, da brez kakršnegakoli razloga odstopi od naročila v roku 15 dni od dneva, ko je prejel blago. Potrošnik mora na svoje stroške blago vrniti prodajalcu nepoškodovano in v originalni embalaži, ta pa mu bo najkasneje v 14 dneh povrnil celotni znesek naročila. Potrošnik mora ponudnika o odstopu od naročila obvestiti pisno ali preko e-pošte s priloženim obrazcem, ponudnik pa mu mora pisno potrditi prejem obvestila o odstopu od naročila. 

PRODAJA IN DOSTAVA V TUJINO

Omogočeno je le naročanje in dostava na območju Slovenije. Prodaje in dostave v druge države končnim potrošnikom ponudnik ne nudi.

SLIKE IZDELKOV

Slike izdelkov, ki so prikazane v spletni trgovini, katalogu in ostalih objavah so informativne. Običajno se slike ujemajo z realnostjo. Nekateri izdelki so predmet stalnega razvoja in sprememb, zato se dostopne slike lahko razlikujejo od realnosti.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Osebni podatki kupcev bodo uporabljeni izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo, z naročilom povezano komunikacijo (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in drugih dokumentov vezanih na naročilo). 

Ponudnik bo, ob predhodnem soglasju kupca, osebne podatke uporabljal tudi za namene neposrednega trženja in obveščanja kupca o novostih, razprodajah in akcijah. Kupec po oddaji soglasja kadarkoli lahko pisno zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke za zgoraj navedene namene.

Podatki kupcev spletne trgovine v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi (razen če tako določa Zakon o varovanju osebnih podatkov ali če je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi).

REŠEVANJE SPOROV

Podjetje nima dogovorjenega izvensodnega reševanja sporov. Stranki bosta morebitna nesoglasja reševali sporazumno, v kolikor to ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Celju.

Splošni pogoji za končne potrošnike.pdf

 

 

 

Ta spletna stran uporablja piškotke. Če ostanete na tej spletni strani, se s tem strinjate. Več