Domov Splošni pogoji za končne potrošnike

Splošni pogoji za končne potrošnike

REGISTRACIJA

Pogoj za naročilo blaga preko spletne trgovine je vnos kontaktnih podatkov in natančnega naslova za dostavo. Na vašo elektronsko pošto boste prejeli podatke glede vašega naročila. Registrirani uporabniki imajo možnost ponavljajočega dostopa do svojih naročil in po želji pridobivanja podatkov o novostih, akcijah in ostalih aktualnih dogodkih.

NAROČILA

Naročila oddana preko spletne trgovine sprejemamo samo iz področja Slovenije in samo na osnovi aktualne ponudbe dostopne na www.emos-si.si. Artikli morajo biti naročeni po osnovnem pakiranju ali njegovih pakirnih enotah. Podatek o kreiranem naročilu in njegovi vsebini prejme kupec na elektronski naslov. V kolikor artikli trenutno niso na zalogi, naročilo ni več v evidenci in mora kup ec artikle naročiti ponovno. Informacije o statusu naročila prejmete na tel. št. +386 8 205 17 21 od ponedeljka do petka med 7:00 in 15:00 uro.

DOBAVNI POGOJI

Minimalna vrednost naročila vključno z DDV je 10,00 EUR. V kolikor so naročeni artikli vredni do 29,00 EUR vključno z DDV, se zaračuna kupcu pavšalni strošek poštnine in pakiranja v vrednosti 2,90 EUR z DDV. V kolikor skupna vrednost naročenih artiklov preseže 29,00 EUR z DDV, strošek poštnine in pakiranja ne bo zaračunan. Naročeni artikli bodo kupcu dostavljeni v roku od 2 do maks.3 delovnih dni od prejema plačila.

PLAČILNI POGOJI

Plačilo naročenega blaga se sprovede izključno po predračunu ki ga kupec prejme ob oddaji naročila. Kupec prejme račun zraven pošiljke. Sestavni del naročenega blaga je tudi navodilo za uporabo (če je potrebno, glede na karakteristiko blaga).

CENE

Cene navedene v spletni trgovini našega podjetja so maloprodajne vključno z DDV in veljajo za mersko enoto. Po teh cenah kupec dobi naročene artikle. Naše podjetje si pridržuje pravico za spremembo cen glede na gibanje tečajev.

GARANJCIJSKI POGOJI IN REKLAMACIJE

Pri vseh izdelkih nudimo garancijski rok 2 leti od dneva prejema pošiljke. Morebitne reklamacije rešujemo po dogovoru z vami in v skladu z obligacijskim zakonikom ter reklamacijskimi pogoji našega podjetja. V primeru reklamacije natančno izpolnite Reklamacijski zapisnik.

ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik ima pravico, da brez kakršnegakoli razloga odstopi od pogodbe v roku 15 dni od dneva, ko je prejel blago. Potrošnik mora na svoje stroške blago vrniti prodajalcu nepoškodovano in v originalni embalaži, ta pa mu bo nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh povrnil vsa prejeta plačila. Potrošnik mora prodajalca o odstopu od pogodbe obvestiti pisno ali preko e-pošte s priloženim obrazcem, prodajalec pa mu mora nemudoma potrditi prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov.

PRODAJA V TUJINO

Naročila končnih potrošnikov sprejemamo samo iz področja Slovenije. Prodajo v ostale države končnim potrošnikom ne nudimo.

SLIKE IZDELKOV

Slike izdelkov prikazane v spletni trgovini, katalogu in ostalih objavah so ilustracijske. Običajno se slike ujemajo z realnostjo. Nekateri izdelki so predmet stalnega razvoja in sprememb, zato se lahko dostopne slike razlikujejo od realnosti.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Osebni podatki o kupcu so predmet varovanja in so namenjeni samo za komunikacijo s kupcem pri obdelavi naročila. V primeru soglasja kupca, lahko naše podjetje pošilja obvestila, kot so novosti, akcijske ponudbe, itd. V kolikor se kupec ne bo strinjal s prejmanjem obvestil, bomo pri tem upoštevali njegovo željo. 

REŠEVANJE SPOROV

Podjetje nima dogovorjenega izvensodnega reševanja sporov. Stranki bosta morebitna nesoglasja reševali sporazumno, v kolikor to ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Celju.

Splosni_pogoji_za_koncne_potrosnike.pdf (38,9 kb)

Ta spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem spletnem mestu se s tem strinjate. Več