Vprašanja glede mojega naročila
Če želite izvedeti več informacij o stanju in datumu dostave naročila, v spodnje povezave za izbranega prevoznika vnesite številko paketa. Številko paketa vam bomo poslali na vaš elektronski naslov na dan, ko bo paket posredovan prevozniku.
Naročila poskušamo obdelati in dostaviti v najkrajšem možnem času, zato delujemo s samodejno obdelavo naročil. V nekaj minutah skladišče začne obdelovati vaše naročilo, zato žal naročila ni mogoče spremeniti (pridati ali odstraniti blago) ali preklicati po tem, ko je bilo poslano.
Če vam naročilo nikakor ne ustreza, ga ne sprejmite, saj nam bo samodejno vrnjeno. Medtem lahko ustvarite novo, zadovoljivo naročilo z brezplačno dostavo.
V primeru, da ste naročilo predplačali, vendar ga ne prevzamete, bo obdelano kot vračilo, plačani znesek pa vam bo po vrnitvi s strani prevoznika vrnjen na vaš račun.
Naročila poskušamo obdelati in dostaviti v najkrajšem možnem času, zato delujemo s samodejno obdelavo naročil. V nekaj minutah skladišče začne obdelovati vaše naročilo, zato na žalost naročilo ni mogoče spremeniti (priložiti kodo za popust).
Če vam naročilo nikakor ne ustreza, ga ne sprejmite, saj nam bo samodejno vrnjeno. Medtem lahko ustvarite novo, ustrezno naročilo z brezplačno dostavo in v prvem koraku nakupovalne košarice uporabite kodo za popust.
V primeru, da ste naročilo predplačali, vendar ga ne prevzamete, ga bo prevoznik vrnil in ga obdelal kot vračilo, plačani znesek pa bo vrnjen na vaš račun.
Naročila poskušamo obdelati in dostaviti v najkrajšem možnem času, zato delujemo s samodejno obdelavo naročil. Ko je naročilo poslano, naročilo ni več mogoče motiti.
Če želite spremeniti naslov za dostavo, se obrnite neposredno na prevoznika in se z njim dogovorite o dodatni spremembi.
Moglo bi se zgoditi, da je bil pri izpolnjevanju podatkov med naročilom e-poštni naslov vnesen z napako in potrditveno e-poštno sporočilo ni prispelo. Ali pa je naše elektronsko sporočilo padlo v neželeno pošto ali pošto za množično pošiljanje. Preverite te mape in če e-poštnega sporočila ne najdete, se obrnite na nas in pomagali vam bomo.
Pošljite nam e-pošto prek obrazca za stike, s svojim imenom, pravilnim e-poštnim naslovom in približnim časom naročila, če je primerno, in spremljali bomo vaše naročilo ter vam posredovali potrditev.
Račun se vedno pošlje na e-poštni naslov, ki je bil naveden v naročilu. Trudimo se varčevati okolje, zato računov ne tiskamo :). Če računa ne najdete, nam prosim pošljite e-pošto prek obrazca za stike vaše zahteve in poslali vam bomo račun.
Če po prejemu računa ugotovite, da je v njem napaka, ali pa morate dodati nekaj informacij, nam zahtevano spremembo napišite prek kontaktnega obrazca. Opravili bomo prilagoditev in vam po e-pošti poslali popravljen račun.
Naročila poskušamo obdelati in dostaviti v najkrajšem možnem času, zato delujemo s samodejno obdelavo naročil. V nekaj minutah skladišče začne obdelovati vaše naročilo, zato žal naročila ni mogoče spremeniti (odpovedati naročila) ali preklicati naročila po tem, ko je bilo poslano.
Če vam naročilo nikakor ne ustreza, ga ne sprejmite, saj nam bo samodejno vrnjeno. Medtem lahko ustvarite novo, ustrezno naročilo z brezplačno dostavo.
V primeru, da ste naročilo predplačali, vendar ga ne prevzamete, ga bo prevoznik vrnil kot vračilo, plačani znesek pa vam bo povrnjen.
Če želite podaljšati čas shranjevanja pošiljke, se obrnite na neposredno na prevoznika.
Za DPD je mogoče spremeniti čas dostave tukaj, o morebitnem podaljšanju časa dostave se lahko dogovorite neposredno s poslovalnico, kjer boste prevzeli paket.