Vračilo blaga
Če vam blago iz katerega koli razloga ne ustreza, imate pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh po prejemu blaga.
-
Izpolnite obrazec za umik
Prenesite obrazec in izpolnite vse potrebne podatke. Ne pozabi vpisati številke računa ali naročila (ta je navedena v elektronski pošti, ki ste jo prejeli po kreiranju naročila) in številke bančnega računa za vračilo denarja.
-
2. Pošljite izpolnjen obrazec
na naslov reklamacije@emos-si.si ali pa natisnjenega priložite k izdelku, ki ga v paketu vrnete na naš naslov.
V kolikor se odločite, da nam obrazec pošljete po elektronski pošti, nam skupaj z vrnjenim izdelkom v paketu pošljite podatke o številki računa ali naročila, da bomo vašo pošiljko lahko povezali z vašim obrazcem, poslanim po elektronski pošti. -
3. Pošljite ali prinesite izdelke na naslov sedeža našega podjetja
EMOS SI, d.o.o., Rimska cesta 92, 3311 Šempeter v Savinjski dolini, Slovenija
Paket nam lahko pošljete preko kateregakoli prevoznika.
Paketov poslanih s plačilom po povzetju ne sprejemamo.
Vračilo izdelka je mogoče le, v kolikor izdelek vrnete v celoti oz. z vsemi sestavnimi deli. Izdelek mora biti nepoškodovan in nerabljen. Blago lahko vrnete le v originalni embalaži.
Za vrnjeno blago bomo izdali dobropis in vam povrnili znesek, naveden v dobropisu. Znesek bomo nakazali na račun, ki ste ga navedli v obrazcu. Praviloma bomo to storili v 10 dneh od prejema paketa z vrnjenim izdelkom na naš naslov, vendar najpozneje v zakonskem roku. Kupec je upravičen le do povračila dejanskih stroškov, ki so nastali z nakupom in dostavo blaga, ne pa tudi stroškov vračila blaga.
Potrebujete dodatne informacije? Kontaktirajte nas po e-pošti ali telefonu.
Ali smo od vas prejeli pošiljko, lahko preverite s pomočjo številke za sledenje, ki ste jo prejeli od izbranega prevoznika skupaj s potrdilom.
Za vrnjeno blago bomo izdali dobropis in vam povrnili znesek, naveden v dobropisu, na račun, ki ste ga navedli v obrazcu. To bomo običajno storili v 10 dneh po prejemu vrnjenega blaga, vendar najpozneje v zakonskem roku. Kupec je upravičen le do povračila dejanskih stroškov, ki so nastali z nakupom in dostavo blaga, ne pa tudi stroškov vračila blaga. Vračila denarja izvajamo enkrat tedensko.
Če potrebujete dodatne informacije v zvezi z vračilom, se obrnite neposredno na oddelek za vračila in reklamacije: reklamacije@emos-si.si.