Vse o nakupu
Transportni načini


Plačilne metode



1. Postavite izdelke, za katere lahko uporabite kodo za popust, v košarico. Za trenutno veljavne kode popustov obiščite https://www.emos-si.si/promocije-in-popusti.
2. Pojdite v košarico tako, da kliknete na košarico v zgornjem desnem kotu:
3. V prvem koraku nakupovalne košarice kliknite v belo polje poleg besedila „Imam kodo za popust“:
4. Prikazalo se bo večje polje, pred katerim bo besedilo „Kupon za popust:“. V to polje lahko vstavite ali vnesete besedilo. Zdaj lahko vstavite kodo za popust, ki velja ob času naročila. Nato kliknite na gumb „Izkoristi“ in na dnu košarice boste videli preračunano ceno po popustu in znesek popusta:
5. Kliknite gumb „Pojdi na naročilo“ in po izpolnitvi podatkov o dostavi in plačilu ter vnosu svojih podatkov lahko dokončate nakup.
Če vam blago iz katerega koli razloga ne ustreza, imate pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh po prejemu blaga.
-
Izpolnite obrazec za umik
Prenesite obrazec in izpolnite vse potrebne podatke. Ne pozabi vpisati številke računa ali naročila (glej svoj poštni nabiralnik) in številke bančnega računa za vračilo denarja.
-
Pošljite izpolnjen obrazec
na naslov vratky@emos.cz ali natisnjen in priložen k vrnjenemu izdelku.
Če se odločite, da nam obrazec pošljete po elektronski pošti, potem v paket vključite podatke o številki računa ali naročila, da bomo lahko pošiljko povezali z vašim obrazcem. -
Pošljite izdelke na naslov našega logističnega centra
EMOS spol. s r.o., Oddelek za sprejem - Dept. Returns, Lipnická 2844, 750 02 Přerov
Pošiljate nam lahko prek kateregakoli prevoznika.
Ne pošiljajte paketov po povzetju, takšnih paketov ne bomo sprejeli.
Našo pošiljko lahko tudi vrnete na našem prodajnem mestu v Přerovu.
Naslov dostavne službe je Lipnická 2844, Přerov, delovni čas je od ponedeljka do petka : 07:00 - 16:30. Tu bomo blago samo prevzeli (standardno vračamo denar v 10 dneh).
Vračamo lahko celotno blago brez poškodb v originalni embalaži.
Če je izdelek poškodovan, bomo prisiljeni vrniti le sorazmerni del pene, odvisno od obsega poškodbe.
Za vrnjeno blago bomo izdali dobropis izstavili bomo dobropis in vam povrnili znesek, naveden v dobropisu, na račun, ki ste ga navedli v obrazcu. Praviloma bomo to storili v 10 dneh od dostave vrnjenega blaga, vendar najpozneje v zakonskem roku. Kupec je upravičen le do povračila dejanskih stroškov, ki so nastali z dostavo blaga, ne pa tudi stroškov vračila blaga.
Te informacije za vas niso dovolj? sodelujte z nami po e-pošti ali telefonu.
Reklamacije lahko vložite v 2 letih od nakupa. Pri nekaterih izdelkih je garancijsko obdobje podaljšano na 3 ali 5 let.
Te informacije najdete v priloženih dokumentih v paketu (na računu, na embalaži).
Reklamacijo lahko uveljavljate samo za celotno blago, vključno z vsemi deli. Ni nujno, da je embalaža originalna.
-
Izpolnite obrazec za reklamacijo
Prenesite obrazec ??? in izpolnite vse potrebne podatke. Ne pozabi vpisati številke računa ali naročila (glej svoj poštni nabiralnik) in številke bančnega računa za morebitno vračilo denarja.
-
Pošljite nam izpolnjen obrazec
na reklamace@emos.cz ???? ali natisnjen in priložen blagu, ki ga zahtevamo.
Če se odločite, da nam obrazec pošljete po elektronski pošti, potem v paket vključite podatke o številki računa ali naročila, da bomo lahko uskladili pošiljko z vašim obrazcem. -
Pošljite blago na naslov našega logističnega centra
EMOS SI, d.o.o., Rimska cesta 92, Šempeter
Pošiljate nam lahko prek katerega koli prevoznika.
V primeru, da bo reklamacija sprejeta, vam bomo povrnili stroške dostave do nas. -
Počakajte, da od nas prejmete potrdilo o reklamaciji
Potem nam piši na naslov reklamace@emos.cz ??? s kratkim zahtevkom za povračilo stroškov dostave, pri čemer navedi številko, dodeljeno tvojemu zahtevku (ki jo najdeš v potrdilu o zahtevku), kopijo dobavnice in ponovno številko svojega bančnega računa.
Po prejemu blaga lahko stanje blaga ocenimo v najmanj 10 dneh.
O rezultatih reklamacijskega postopka vas bomo obvestili po elektronski pošti.
Reševanje reklamacij:
V primeru upravičene reklamacije bomo blago popravili ali zamenjali. Če popravilo ali zamenjava ne bo mogoča, bomo denar za reklamirano blago vrnili nazaj na bančni račun, naveden v reklamacijskem poročilu.
Vam te informacije ne zadostujejo? sodelujte z nami po e-pošti ali telefonu.
Za podrobnejše pogoje glej tudi članek.
Več kot 30 let EMOS ponuja majhne gospodinjske električne izdelke, ki so del življenja vseh ljudi. Pod blagovno znamko EMOS lahko najdete predvsem baterije, svetlobne vire in svetilke za domačo in industrijsko uporabo, podaljške, svetilke, antene, majhne elektronske naprave - multimetre, testerje, zvonce. V petih državah zaposlujemo več kot 450 ljudi, ki zagotavljajo, da so naši izdelki najboljše kakovosti in so vam, našim strankam, dostavljeni v najkrajšem možnem času. (Poln članek o nas.)