Vse o nakupu
Dostava


Načini plačila





1. Izdelke, za katere lahko uporabite kodo za popust, dodajte v košarico. Trenutno veljavne kode si lahko ogledate na: https://www.emos-si.si/promocije-in-popusti.
2. Pojdite v vašo nakupovalno košarico, tako da kliknete na košarico v zgornjem desnem kotu:
3. V prvem koraku nakupovalne košarice kliknite v belo polje poleg besedila „Imam kodo za popust“:
4. Prikaže se večje polje, pred katerim je navedeno: „Promocijska koda:“. V to polje lahko vnesete besedilo kode za popust. Nato kliknite na gumb „Uporabite“ in na dnu košarice boste videli novo ceno po upoštevanem popustu in znesek popusta:
5. Kliknite na gumb „Pojdi na naročilo“. Po izpolnitvi podatkov za dostavo, izbiri načina plačila ter vnosu vaših podatkov, zaključite vaš nakup.
Če vam blago iz kateregakoli razloga ne ustreza, imate pravico odstopiti od pogodbe v roku 14 dni od prejema blaga.
-
Izpolnite obrazec za vračilo
Prenesite obrazec in izpolnite vse potrebne podatke. Ne pozabite dopisati:
- številko računa ali naročila (ta je navedena v elektronski pošti, ki ste jo prejeli po kreiranju naročila)
- številko vašega bančnega računa za vračilo denarja. -
Pošljite izpolnjen obrazec
na naslov reklamacije@emos-si.si ali pa natisnjenega priložite k izdelku, ki ga v paketu vrnete na naš naslov.
V kolikor se odločite, da nam obrazec pošljete po elektronski pošti, nam skupaj z vrnjenim izdelkom v paketu pošljite podatke o številki računa ali naročila, da bomo vašo pošiljko lahko povezali z vašim obrazcem, poslanim po elektronski pošti. -
Pošljite ali prinesite izdelke na naslov sedeža našega podjetja
EMOS SI, d.o.o., Rimska cesta 92, 3311 Šempeter v Savinjski dolini, Slovenija
Paket nam lahko pošljete prek kateregakoli prevoznika.
Paketov poslanih s plačilom po povzetju ne sprejemamo.
Vračilo izdelka je mogoče le, v kolikor izdelek vrnete v celoti oz. z vsemi sestavnimi deli. Izdelek mora biti nepoškodovan in nerabljen. Blago lahko vrnete le v originalni embalaži.
Za vrnjeno blago bomo izdali dobropis in vam povrnili znesek, naveden v dobropisu. Znesek bomo nakazali na račun, ki ste ga navedli v obrazcu. Praviloma bomo to storili v 10 dneh od prejema paketa z vrnjenim izdelkom na naš naslov, vendar najpozneje v zakonskem roku. Kupec je upravičen le do povračila dejanskih stroškov, ki so nastali z nakupom in dostavo blaga, ne pa tudi stroškov vračila blaga.
Reklamacijo lahko uveljavljate v zakonsko veljavnem roku – torej v roku 2 let od nakupa izdelka. Nekateri izdelki imajo podaljšano garancijo (3 ali 5 let).Te informacije so navedene v priloženih dokumentih (na računu ali na embalaži).
Reklamacijo lahko uveljavljate le za izdelek z vsemi sestavnimi deli. Izdelek je torej potrebno vrniti v celoti. Pri tem embalaža ni pomembna. Tudi ni obvezno, da je embalaža originalna.
-
Izpolnite obrazec za reklamacijo
Prenesite obrazec in izpolnite vse potrebne podatke. Ne pozabite dopisati:
- številko računa ali naročila (ta je navedena v elektronski pošti, ki ste jo prejeli po kreiranju naročila)
- številko vašega bančnega računa za morebitno vračilo denarja. -
Pošljite nam izpolnjen obrazec
na naslov reklamacije@emos-si.si ali pa natisnjenega priložite k izdelku, ki ga v paketu vrnete na naš naslov.
V kolikor se odločite, da nam obrazec pošljete po elektronski pošti, nam skupaj z vrnjenim izdelkom v paketu pošljite podatke o številki računa ali naročila, da bomo vašo pošiljko lahko povezali z vašim obrazcem, poslanim po elelktronski pošti. -
Pošljite ali prinesite izdelke na naslov sedeža našega podjetja
EMOS SI, D.O.O., Rimska cesta 92, 3311 Šempeter v Savinjski dolini, Slovenija
Paket nam lahko pošljete prek kateregakoli prevoznika. Paketov poslanih s plačilom po povzetju ne sprejemamo. V primeru, da bo reklamacija potrjena, vam bomo povrnili stroške pošiljanja izdelka. -
Ko prejmete potrdilo o reklamaciji
nam pošljite na naš elektronski naslov na naslov reklamacije@emos-si.si kratek zahtevek za povračilo stroškov dostave, pri čemer navedite številko, dodeljeno vaši reklamaciji (na potrdilu o reklamaciji). Priložite kopijo dobavnice ter ponovno navedite številko vašega bančnega računa.
Po prejemu blaga v zakonsko določenem roku ocenimo vrnjeno blago in vas o rezultatih reklamacijskega postopka obvestimo po elektronski pošti.
Reševanje reklamacij:
V kolikor je reklamacija potrjena, blago popravimo ali zamenjamo. V kolikor popravilo in menjava za enak izdelek nista mogoča, vam znesek reklamiranega blaga vrnemo na bančni račun, ki ste ga navedli v reklamacijskem obrazcu.
Potrebujete dodatne informacije? Kontaktirajte nas po e-pošti ali telefonu.
Za več informacij o pravilih in pogojih si lahko preberete tudi članek, v katerem so navedeni splošni pogoji za končne potrošnike.
Mednarodno podjetje EMOS s sedežem na Češkem je na evropskem trgu prisotno že vse od leta 1991. Podjetje je specializirano na področju elektro materiala za široko potrošnjo. Široka ponudba izdelkov, namenjenih domači in profesionalni uporabi, že desetletja sledi potrebah in željam naših kupcev. Skupni elementi vseh izdelkov EMOS so funkcionalnost, zanesljivost in visok nivo kakovosti. Podjetje EMOS je tudi distributer znamke GP Batteries, ki jo zastopa na češkem, slovaškem, madžarskem, slovenskem in hrvaškem trgu. Preberite si več o našem podjetju v članku (O podjetju.)