Prijavite se na naše e-novice in prejmite popust 4 € pri prvem nakupu
Domov Garancija in reklamacije

Garancija in reklamacije

Kako uveljavljati garancijo

Reklamacijo lahko uveljavljate v zakonsko veljavnem roku – torej v roku 2 let od nakupa izdelka. Nekateri izdelki imajo podaljšano garancijo (3 ali 5 let).Te informacije so navedene v priloženih dokumentih (na računu ali na embalaži).

Reklamacijo lahko uveljavljate le za izdelek z vsemi sestavnimi deli. Izdelek je torej potrebno vrniti v celoti. Pri tem embalaža ni pomembna. Tudi ni obvezno, da je embalaža originalna.

  1. Izpolnite obrazec za reklamacijo

    Prenesite obrazec in izpolnite vse potrebne podatke. Ne pozabite dopisati:

    - številko računa ali naročila (ta je navedena v elektronski pošti, ki ste jo prejeli po kreiranju naročila)
    - številko vašega bančnega računa za morebitno vračilo denarja.

  2. Pošljite nam izpolnjen obrazec

    na naslov reklamacije@emos-si.si ali pa natisnjenega priložite k izdelku, ki ga v paketu vrnete na naš naslov.
    V kolikor se odločite, da nam obrazec pošljete po elektronski pošti, nam skupaj z vrnjenim izdelkom v paketu pošljite podatke o številki računa ali naročila, da bomo vašo pošiljko lahko povezali z vašim obrazcem, poslanim po elelktronski pošti.

  3. Pošljite ali prinesite izdelke na naslov sedeža našega podjetja

    EMOS SI, D.O.O., Rimska cesta 92, 3311 Šempeter v Savinjski dolini, Slovenija

    Paket nam lahko pošljete prek kateregakoli prevoznika. Paketov poslanih s plačilom po povzetju ne sprejemamo. V primeru, da bo reklamacija potrjena, vam bomo povrnili stroške pošiljanja izdelka.

  4. Ko prejmete potrdilo o reklamaciji

    nam pošljite na naš elektronski naslov na naslov reklamacije@emos-si.si kratek zahtevek za povračilo stroškov dostave, pri čemer navedite številko, dodeljeno vaši reklamaciji (na potrdilu o reklamaciji). Priložite kopijo dobavnice ter ponovno navedite številko vašega bančnega računa.

i

Po prejemu blaga v zakonsko določenem roku ocenimo vrnjeno blago in vas o rezultatih reklamacijskega postopka obvestimo po elektronski pošti.

Reševanje reklamacij:
V kolikor je reklamacija potrjena, blago popravimo ali zamenjamo. V kolikor popravilo in menjava za enak izdelek nista mogoča, vam znesek reklamiranega blaga vrnemo na bančni račun, ki ste ga navedli v reklamacijskem obrazcu.


Potrebujete dodatne informacije? Kontaktirajte nas po e-pošti ali telefonu.
Rezervni deli / poprodajne storitve

Po izteku zakonsko določenega obdobja zaradi števila prodanih in stalno spreminjajočih se artiklov poprodajnega servisa v splošnem ne ponujamo.

V koliko pride do takšne situacije vsak primer obravnavamo individualno. V primeru takšnih situacij oz. kakršnihkoli vprašanj v zvezi s tem, nas lahko kontaktirate na elektronski naslov reklamacije@emos-si.si.

Niste prejeli vsem naročenih izdelkov?

Ob prejemu paketa ugotovite, da niste prejeli vseh izdelkov, ki ste jih naročili? Ste prejeli napačne izdelke? Se opravičujemo. Spodaj preberite, kako ravnati v takšnem primeru.

  1. 1. Preverite račun in ga primerjate z obvestilom o oddaji naročila (e-pošta), ki ste ga prejeli po kreiranju naročila

    Če se prejeto ne ujema z naročenim blagom, je morda prišlo do pomote v našem logističnem centru. Se opravičujemo.

  2. Pišite nam

    na reklamacije@emos-si.si. Prosimo, navedite številko naročila in izdelke, ki jih niste prejeli. Manjkajoče izdelke vam bomo poslali – običajno jih lahko pošljemo še isti ali naslednji dan po prejemu vašega obvestila.

 

Potrebujete dodatne informacije? Kontaktirajte nas po e-pošti ali telefonu.
Poškodovano blago (poškodbe nastale med prevozom)

Je vaše naročeno blago prispelo poškodovano in/ali v poškodovani škatli? Zelo nam je žal. Spodaj preberite, kako ravnati naprej.

  1. 1. Prosimo, obrnite se neposredno na prevoznika DPD

    Pred samo odpremo paketa v našem skladišču blago temeljito preverimo, zato do poškodb lahko pride le med samim prevozom.

  2. 2. Preberi podrobna navodila za pošiljanje:
  3. 3. Počakajte na prevzem pošiljke

    V nekaj dneh bo kurir prevzel vaše blago, ga vrnil k nam, kjer bomo pripravili nov paket in vam ga takoj poslali. Celoten postopek naj bi trajal največ 14 dni.

 

Potrebujete dodatne informacije? Kontaktirajte nas po e-pošti ali telefonu.